Så kom snøen

Dagen i går var fin,iallefall midt på dagen,da kunne vi gå tur i en grønn vinter,men når mørket kom sigende på,ja da kom kong vinter diltende etter også :=)

dette er utsikten fra baderomsvinduet vårt i dag.

Jeg våknet tidlig og gikk ut og måket snø forran garasjen til min svigermor,det gjorde vondt,denne foten er virkelig ikke god,men jeg blir ferdige og går inn igjen.

Litt ut på førmiddagen tenkte jeg å gå en liten tur

oppom huset står lyslykta,det er ikke et lys som er inni,her blåser det slik att mannen har satt et lodd inni så den ikke reiser med vinden :=)

jeg rusler ned til sjøen,det var slettes ikke godt i dag,men jeg prøver litt til og rusler litt langs veien

vel det ble en kort tur,smerten i dag er vel intens så jeg snur hjem igjen,det var godt å få av skoa.

Ringte sykehuset for å høre om det er normalt å ha så vondt så lenge etter opperasjonen,hun jeg snakket med mente det virket litt rart og skrev ned att ortopeden skulle ringe meg opp igjen,så da venter jeg på telefon da ,i mellomtiden strikker jeg ,har fyrt i ovnen ,ryddet litt og tenkt ut middag,så krysser jeg fingrane for att det finnes snarlig hjelp mot smerten i foten,skulle liksom bli bra etter opperasjonen :=)

10 kommentarer

Siste innlegg