så kom våren

ja jeg sier det ,for vi har hatt sommer,skikkelig sommer nå er det mer som en tidlig vår ,så tidlig att det bare er 9+ ute og jammen fikk vi nysnø i fjelltoppane i kveld

og medan jeg skriver synker det til 8,8+ omtrent som en tidlig vårdag :=) det har vært skyet i dag med noen regnbyger et par var rimelig heftige ,ja ja jeg har baka brød det ble 8 stk i dag ,så har jeg vasket gulv,veldig ok når været er som det er og innimellom koser jeg meg med koftestrikk ,og det går bedre selv om jeg aldrig før har strevet som nå ,har våknet av att jeg regner masker i søvne hi hi .

for som dere ser har jeg kommet i gang :=) og litt lengre har jeg også kommet siden bilde ble tatt.

Damene som har designet kofta har opprettet en facebook gruppe for oss med kufjordkofta ,der kan vi skrive om vår erfaring og dele erfaring,heldigvis er det flinke folk som kan å rekne masker ,så er jeg heldige går det lekende lett når jeg kommer til neste bord ,men først denne grønne som jeg gav opp å strikke helt etter oppskrift ,jeg fikk hjelp men orket ikke rekke opp ,det går fint ingen vil merke forskjellen :=) ja ikke andre enn dei som har kofta selv da hi hi .

Og kvelden skjønner dere hvordan er her i heimen ,det er koftestrikk :=)

8 kommentarer

Siste innlegg