så snudde det

fredag og jeg brukte halve dagen på å gi heimen litt omsorg,men halveis i husarbeidet tok jeg en pause og gikk gjennom bildene mine ,bestilte jammen 4 nye bilder på aluminiumsplate :=) denne gangen er det 20×30 jeg bestilte ,er bare så fornøgd med disse bildene som vi selv har tatt :=)

Det var skyet meg opplett da jeg holdt på så alle tepper fikk jeg ut og ristet ,støvsugd og vasket ,så var det på tide å gå seg en tur ,det var da ting snudde

det fine været forvandlet seg til en tett grå masse,fjell og fjord ble usynlige ,da tenkte jeg att jeg ville teste samlingplassen vi lager i skogen

der var det fint,merket nesten ikke snø og vind,med en gapahuk kan vi hygge oss ute omtrent når en vil ,det ser jeg nå :=) Nå var det spasertur jeg skulle på så jeg går ned på veien igjen ,tenkte å gå gamleveien bak tunellen

det blir tettere og jeg føler att himmel og hav nesten går i ett

jeg hadde piggsko på ,men veien her lurte meg ,for det tynne laget med nysnø var ikke gunstig ,det tettet seg som en kake mellom piggane og da fungerte dei dårlig

jeg gikk et stykke ,men da jeg ville gå ut i spagaten et par ganger snudde jeg og gikk gikk hjem ,trakket over autovernet og gikk i snøen ,for det er litt nedoverbakke når en går returen og jeg er redd for å ramle .

Nå tenker eg att dagen som er igjen kan brukes på strikk og hygge :=) ha en fin ettermiddag da

10 kommentarer

Siste innlegg