Så var dagen her

I dag er det mandag og vi fikk en deilig blå himmel og endelig var dagen her da vi igjen kunne hilse sola velkommen nede i bygda og ikke bare i fjella ,det var strikkekafe og jeg spaserte inn,satt på med ei granne hjem igjen og da vi kom hjem skinte sola så vakkert ute i beite :=)

og litt lengre og litt nærmere tunet kommer sola nå dag for dag ,da er det bare å håpe att vi får noen slike goværsdager ,desverre er det meldt skyer igjen ,men en kan jo håpe att det snur og blir fint alikavel :=)

da jeg gikk ut i dag var overaskelsen stor da jeg oppdaget att våren hadde jobbet under snøen for der sto snøklokkene og blomstret og et par erantis ,noen løker jeg sette i høst,ikke hatt dem før og det er en Dansk sort ,håper det kommer flere for jeg sette no flere løker en 2 stk :=) gleder meg til dei sprettet skikkelig ut

våren kryper nermere og nermere og nå strår både or og hassel med fine rakler,ikke så gøy for dem med allergi ,men å så deilig alikavel

tyttebær lyng med bær fra i fjor og nye knopper til i år :=)

jeg spaserer til strikkekafe ,når det er så deilig ute må jeg jo det så sitter jeg heller på med grannen hjem igjen ,jeg går bak tunellen for jeg har så lyst til å få et bra bilde av havørna som flyr opp hver gang jeg går der,men den fuglen seiler jammen fort,i dag trodde jeg att jeg hadde kamera klart men den seilte fort alikavel

før jeg får trykket er den høgt på himmelen ,men hvem hvet kanskje jeg lurer den en vakker dag :=)

da jeg kom til ungdomshuset var jeg 10 min før tiden ,men det gjorde ingen ting for i dag var jeg forberedt og hadde tatt med et deilig sitteunderlag

fortsatt snø her da ,men dette sitteunderlaget jeg fikk med utifriluft er så utrolig deilig en kjenner varmen med en gang en setter seg på det ,så det var helt ok å vente ti min på damene :=)

16 kommentarer

Siste innlegg