så var dagen her

I dag våknet vi til blå himmel ,men også sesongens først frost,det var 2- ute og det var kvitt over det hele,jeg holdt meg inne for det fristet lite å gå ut i kulden ,jeg strikket heller på jakken min og den ble ferdig i dag ,får ta bilde i morgen :=)

Vi bor under høge fjell noe som gjør att vi ikke får sola ned i bygda gjennom det meste av vinteren ,i dag dukket den opp nede ved garasjen kl 14.15 ,da kjørte manne bobilen ut så jeg fiikk tømtt den ferdig og vaske litt over gulv,så bar jeg pelargoniane ut av drivhuset og inn i kjelleren ,hagefigurane kom også i hus ,sola forsvant like før jeg var ferdige kl 15,40 så det er ikke lange stunden vi har sola som dere skjønner,ja ja det er rart med det samme så går det seg til

tok bilde av frosten etter att sola forsvant,der sola ikke når smelter det ikke bort

men heldigvis forsvant frosten der sola skinte ,ute er det nå 4+ ,så litt mildere enn i går kveld ,liker det mest når pila viser rødt ja .

Vinteren kommer om vi vil eller ikke ,bare den venter litt til ,er litt tidlig å få den i oktober

4 kommentarer

Siste innlegg