så var dagen her

i dag hadde jeg en del papirarbeid som måtte gjørast,det tok noen timer ,ja mitt hode er ikke skapt for slikt ,men noen ganger bare må en .

Da jeg sa meg ferdige og tittet ut vinduet hadde kl rukket å bli 12.30 og hva ser jeg ?sola skinte på lødetaket til grannen,sola skinte på noen av naust takene ,dagen er her att sola nådde Leira ,ikke mange minutta i dag ,men det blir litt mer for hver dag .

På med kle og sko ,her måtte sola ønskes velkommen

dere ser vel sola på et par av takene :=)

vel nede på veien ser jeg opp mot husa og der skinner sola ,den er lav men til helga tipper jeg den er høg nok til å nå litt av huset vårt :=)

jeg stod her ved autovernet og bare nøt strålene ,for dei var snart borte

jeg hadde selskap med skyggen min

det var så utrolig deilig

jeg går en tur langs veien ,og her vokser isen seg større for hver dag

ja så mye vokser isen att den snart kryper uti veibanen

en fornøgd frue ,alt blir straks litt lettere når sola igjen skinner ,og ifølge værmeldingane skal dette være vare iallefall tilogmed 17 februar ,og da kan jeg nyte sola i hagen min :=)

 

12 kommentarer

Siste innlegg