så var koften ferdige

jeg gav meg selv en utfordring,når jeg skulle sitte med nyopperert fot i mange uker måtte jeg ha et strikkeprosjekt som tok tid,så kom jo en koftebestilling fra min søster også midt oppi det hele,nå er begge koftene helt ferdige,sagakoften som jeg strikket til min søster er for lengst sendt og tatt i bruk,i går kveld ble min ragnakofte helt ferdige,jeg lagde min egen vri på koften når stolper og krage skulle strikkes,men ellers er den som oppskriften viser :=)

mitt varemerke på kofter har blitt to tette knapper øverst,uansett kor jeg måler og rekner,så ender det slik :=) men det er min kofte så det går greit

etter å ha sydd og klippet opp tar jeg opp masker langs siden og strikker et belegg som jeg syr over sårkanten,da blir det så mye finere :=)

noen selfier for å vise koften på må jo til :=)

da sier jeg meg godt fornøgd med denne koften.

Den er strikket i garnet esther det er tynt og strikkes på pinne nr 3 ,og det er en blanding av ull og bomull så den er fin som helårskofte :=)

14 kommentarer

Siste innlegg