Så var tiden her

I dag våknet vi til klar blå himmel,litt frost og bud om en solskinnsdag,men nei dagen er kommet sola når ikke lenger ned til bygda,så nå har vi noen måneder uten sol annet enn i fjelltoppane.

Jeg tok en god rundvask i dag,fortsetter å forberede julen jeg,for etter opperasjonen 6 desember blir ingenting gjort :=) vinduene ble vasket,kjøkkengardiner skiftet,jeg innrømmer glatt att jeg bruker kunstige blomster i vase,har lenge hatt ferskenfargede roser,i dag kom dei røde frem,,men før dei havnet i vase vasket jeg dem ,lunket vann med sitrus eteriske oljer i vannet,å nå dufter det godt i heimen :=) når jeg var ferdige med å stelle vaske og støvsuge kledde jeg meg og gikk en tur

så langt men ikke lenger

fortsatt er solen nokså langt nede i fjella,men om ikke lenge ser vi den bare i toppane

sånn er det å bo under høge fjell inst inne i en fjord

men vi er heldige,vi ser i det minste solen hele vinteren,i fjella

det er jo bare å se opp om en vil nyte litt solskinn

eller vi kan se ut gjennom fjorden,sola er der på den andre siden

eller jeg kan se hjemover og tenke att det tross alt er en vakker dag

en fin dag,klar og kald og fri for forurensning,kan jo ikke klage på det :=) ønsker dere en koslig lørdagskveld

8 kommentarer

Siste innlegg