Saker altså

I går bestemte vi oss for å ta bobilen og kjøre en tur til Stryn,jeg vill kjøpe en ny bikini og mannen skulle se på en ny ventil til en sykkel,jeg fikk min bikini ,ikke på cubus som jeg tenkte for der var det meste utsolgt,var helst topper som hang igjen og omtrent ingen truser,hmmm blir mange toppløse i sommer da ?

Jeg går for å finne mannen ,han var på sykkeltur ,jepp prøvde sykkel han og da jeg kom bort på butikken måtte jeg også prøvesykle en sykkel :=) og det ble handel,jeg fikk bursdagsgave en uke på forskudd og det var saker altså :=)

ikke ringere enn en elsykkel og jeg har sykla herlighet så gøy

jeg sykla til Viddal

og jeg sykler tilbake til Leira for å fortsette ut av bygda,sykla opp den bratte skulebakken lett som bare det ,herligheten ,en sykkeltur som før ville tatt meg halve dagen var unnagjort på en to og tre :=),opp bakken setter jeg sykkelen på sport og den drar meg lett opp alle bakker,må trø da men det er lett som en plett

det ble jo en sykkel på mannen også,vi koser oss begge med å sykle i alle dei bratte bakkane ,på marinaen på Bjørke er der kjentsforlk som har lagt til på gjesteplass,vi blir invitert ombort og hygger oss til solen går ned før vi tar sykkelen og suser hjem på en to tre :=)

Det ble en sykkeltur i dag også,fortsatt testing på dei bratteste og lengste bakkane ,men jeg har jo aldrig syklet så langt noen gang og det kjennes i rumpa :=) mulig jeg må ta en pause i morgen vi får se :=)

i dag kom sønn på på besøk med samboer og lillemor,vi tok en tur ned til sjøen ,jeg beit meg til merke hvor linerla fløy jeg gikk for å se,jammen oppdaget jeg hvor den hadde unger :=) og bilde fikk jeg da mor var ute og sanket mat

hvor mange som ligger her hvet jeg ikke ,men teller 4 nebb da hi hi .

Vi grilla pølser og vi spiste is i varmen lillemor fikk bade litt jeg vassa og det er fortsatt mer enn nok.

Nå har det skyet til ute

det er varmt,lummert og en blir svett og klam ,jeg venter bare att det skal komme et tordenskrall eller en regnskur i morgen derimot skal solen igjen skinne ,en fin helg helt klart

9 kommentarer
    1. Jeg har også erfart det der greiene når jeg skal kjøpe bikini, at bare en av delene er igjen. Merkelige greier.
      Men i år har jeg ikke bruk for å kjøpe bikini, siden jeg har glidd inn i bikinien jeg kjøpte for et par år siden 🙂
      Gratulerer med el-sykkel. Veldig gøy det altså. Jeg har jobbet i en el-sykkel bedrift tidligere, det var siste jobben jeg hadde før jeg måtte gi meg. Men det er veldig gøy med el-sykkel ja. Selv har jeg ikke el, men kanskje jeg skulle fått satt inn den muligheten på min sykkel også? For vet at det går å ettermontere, og kjenner jo ekspertene på området veldig godt 🙂
      Veldig gøy i alle fall, og spesielt gøy å lese her hos deg hvor kjekt det er. Så da frister det jo 🙂
      Fine fulgeunger ♥ Må visst ta turen og se til “mine” linerlefugleunger også snart. Må se om de har vokst 🙂
      Ja, ei uke igjen til bursdag 🙂 Jeg gleder meg. Vurderer å dra på telt-tur. Så håper helsa holder 🙂

      1. ja en bikini skulle vært solgt som et sett ikke bare en del,men men jeg fikk bikini og den holder i mange år :=) ja elsykkel var skikkelig kjekt ,mer enn jeg drømte om ,ja neste helg kan vi kose oss,skulle gjerne tatt en tur jeg også,men jentene vår vil inn og ho mor kan ikke si nei hver gang hi hi ,da tar dei med egen grillmat så lager vi bål nede ved sjøen

    2. Gratulerer med ny flott sykkel…Kose deg masse på turer nå da 🙂 Dette går unna…Kan jo ikke sammenligne en vanlig sykkel. Vi har jo sånne sykler på jobben 🙂 ikke kjøpt meg her hjemme jeg. Men har lyst! Mannen var skikkelig gavmild og mange fine bilder har du fått her…Vakre linerla – åååå de var søte! 🙂 Bikini er ikke lett….Kjøpte meg en jeg å…fant en på Rusta. Kosta nesten ingen ting….duger greit…:)

    3. tusen takk,ja nå er det kjekt å sykle lett å besøke venninner også ,er jo noen kilometer mellom oss her ute på bygda :=)ja var artig å se ungene til linerla,var bare tillfelig att jeg oppdaget dem :=) bikini er ikke lett nei,i Stryn der vi var finnes ikke rusta,var innom 3 butikker ,men var rimelig utsolgt ,så ble en dyr på meg 700 kr ,men da varer den i veldig mange år :=)

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg