sånn er jeg

I dag fikk vi håndverker på besøk ,vi har et gammelt hus som blir fort kaldt,om natten har vi brukt vanlig panel ovn om dagen fyrt med ved ,men i dag endret dette seg for både oss og svigermor i andre etasje ,vi investerte i varmepume

mannen ryddet plass til arbeiderne skulle komme

det ble satt stor pris på ,det koster jo mer enn nok om en ikke skal betale håndverkerne for å rydde også :=) så her kom dei til dekkett bord og kunne gå rett på jobben dei skulle gjøre

jeg følger også med på solen og i dag var altså dagen da solen uteble her jeg bor ,så altså i går hadde vi siste dagen med sol på Leira og får den ikke tilbake før i februar,ja ja vi får kjøre tur innimellom og oppsøke solen :=)

jobben er gjort og stuen ryddet , ledningen skal mannen stifte fast i en bein linje rett ned ,men det ble ikke i dag ,får ta det i morgen , han opperert som linselus istedenfor for dette bilde tikket inn på mobilen min for litt siden ha ha

he he var vel meg i full konsentrasjon som var linselusa :=) med en usynlig papparatsi gående som jeg ikke la merke til ,så ja sånn har jeg hatt det i dag :=)

12 kommentarer

Siste innlegg