sånn går det

nydelig ute i dag,så varmt att ytterjakken måtte av :=) sykkelen kom frem,jeg hentet hjem trestubben jeg fant litt tidligere,den kom med båra og jeg likte den:=)

tung som fy,men det gikk greit når sykkelen tok den tynste biten :=) Planen var å ta stubben hjem,hente kamera og gå en lengre tur,hva som skjedde skjønner jeg ikke,men jeg havnet jammen i hagen med hagearbeid,plukke vekk dødt i bedda,klippe bort tørre tupper på busker og før jeg viste ordet av det hadde jeg havnet i grønnsakshagen og der ble jeg hi hi

 

det vokser og gror der,oregano,løpstikke,gressløk og luftløk,det er bare å hente ferske urter til matlaging :=) jeg sette litt jordskokk i dag og sådde redikker og noen gulrøtter :=)

rabarbra ikke lenge før vi kan lage årets første kompott :=)eller smuldrepai,mmmmm

og inne vokser paprikaplantene ,men dei lyt nok være inne en god stund til :=) er ennå kaldt i drivhuset om natten.

Spaserturen,ja den får komme en annen dag ,i morgen er det tid for mer styrketrening hos fysioterapauten og kjenner jeg meg selv rett,havner jeg i hagen når jeg kommer hjem igjen :=)

11 kommentarer

Siste innlegg