såre føtter

jeg hvet det fra før,men noen ganger må en bare ignorere det,jeg slo plen,bare en liten plen,resten tok mannen,men mine føtter tåler rett og slett ikke plenklipping.

Det var bryllup i bygda,naboen sønn giftet seg og på skikkelig bondevis feiret dei 3 dager til endes,da dei var til middag var det såpass tørt att vi tok kjangsen og slo gresset som allerede var altfor langt,straffen ble en smertefull natt.

I dag var alle som ville i bygda innvitert på etterfest,festen var i løda,det er nermeste naboen vår og løda er i dag konsertlokale så det var flott å ha festen der :=)

Da vi takket for oss fulgte jeg ei venninne nesten hjem,det ble noen kilometer på asfalt,så får jeg straff i natt også,for beina mine brenner ( men jeg tenker att det er like gale å bli sittande i gostolen,men i morgen,ja da blir det ikke like store sprell,tror jeg :=)

det var vakkert ut i fjorden i dag selv om sola ikke ville titte frem,ikke var det så ille kaldt heller :=)

jeg oppdagen en tjelt på min vei,den hadde funnet orkesterplass for egga sine,en gammel stolpe i sjøen med utsikt utover fjorden :=)ja tjeldemor og far var der og passet på att jeg ikke rørte egga,jeg tok bilde og gikk bort like fort så dei fikk fred

likte denne tuen,men da jeg skulle knipse bilde tatt mobilen på grusen,ja ja den ble litt knust i ene hjørne,men den fungerer like godt alikavel

har fått sommerblomster i krukkene mine nå,denne her falt jeg helt for,den var stor så jeg trengte bare den ene i den største krukken jeg vanligvis har 3 planter i

ønsker dere god natt med bilde av ene rhododendroen min som er på sitt finaste nå synes jeg :=)

15 kommentarer

Siste innlegg