selfie

God morgen.

Da jeg var bortafor på onsdag hadde jeg et par timer å vente før mannen var ferdige på jobben,det resulterte i litt shopping på fruen ,og siden jeg har bursdag i dag kaller jeg det for bursdagsgave til meg selv :=) så sa jeg dere skulle få se hva jeg kjøpte,så i går selv om det var skyet og vått ute kledde meg og gikk ut i hagen og tok en selfie

en lett og luftig kjole for varme dager,belte i livet kan også knytes bak på ryggen,stoffet er noe av det mykeste jeg har i skapet mitt :=)

jadda ble ikke det store smilet,oppdaget det da jeg kom inn ,hadde skiftet til varmere tøy og orket ikke ta nye bilder :=) i tillegg til kjolen ble det nye sko,verdens beste,myk såle gode å gå med og skoa er laget av et strikkmateriale som ikke merkes om en går barbeint i dem i timesvis :=)

nye bh også men det får være privat :=) bursdagsgave fra cubus var 30% avslag på et helt kjøp og siden jeg trengte nye bh gikk jeg for det,tente godt på det .

Solen skinner i dag så kanskje kjolen kommer på i ettermiddag,nå er det treningsklær som råder for jeg skal til fysio og trene styrke :=) om jeg blir sterk ? tja litt bedre iallefall og med trening og lavfoodmap diett har jeg på en mnd gått ned 3 kilo uten å slanke meg,ikke verst det da :=)

Ønsker hver og en av dere en fin dag

15 kommentarer

Siste innlegg