seriøst

I dag ble det en lang og varm dag bortafor,jeg bestemte meg for å ta en vaksine mot en spesiell type flått som gir hjernehinnebetendelse og den har vært lokalisert i nærheten av der vi skal gå i fjellet i ferien ,må ta to sprøyter til da ,men men noen mnd mellom hver,så var det kortison i hofta ,jeg trodde legen tulla jeg for seriøst en nål langt som et ondt år ,5-6 cm  om ikke 7 og hele lengden sette hun i skinka mi :=) godt en ikke ser ned når dei stikker .

Vel hjemme får vi besøk av datter og samboer ,vi grilla og vi bada ,jepp og jeg har bildebevis

det er dypt her og da får jeg litt panikk ,men det gikk greit.Svigerinna mi var inne da jeg tok sats,hun mente jeg måtte ta det en gang til så hun var sikker på att jeg bada :=)

så da ble det en runde nr 2 på meg :=) og jeg må være ærlig,det var slettes ikke så kaldt som jeg trodde varmen dei siste dagene har gjort underverk

mennene styrte i løda ,litt arbeid på traktor og da dei kom ruslande ned hadde min mann tittet opp i ene fuglekassen med kjøttmeis,i dag låg der 6 fuglunger

fine da,har ikke tittet i den siste kasse hvor mange unger som er i den ,vi får se om jeg titter i den i morgen ,uansett så har dette vært en fin dag,ja etter att jeg var ferdige med alle stikkene mine da

8 kommentarer

Siste innlegg