sesongens første dag

dere som kjenner meg hvet att jeg har hatt drivhus i flere år ,men i fjor bestemte jeg meg for å bare dyrke ute så drivhuset ble omgjort til en sommerstue ,i går ryddet jeg og vasket over gulvet og i dag var sesongens først dag med hygge i sommerstua ,ei granne tok med strikketøy og kom ned og der hadde vi det varmt og hyggelig ,jeg serverte te og små lapper laget av rester av risgrøt ,det var godt med plommesylte på :=)

ryddet og vasket

i dag var det tid for å lete frem puter og tektstiler ,jeg fikk arve noen gamle duker med svigermor som er helt perfekte i drivhuset

døra er delbar så jeg åpnet den øverste delen ellers hadde det vær nær 30+ i huset ,sola varmer :=)

i år har jeg valgt å ikke ha så mye dilldall på gulvet ,bedre med god plass :=)

vi valgte å sitte i sofagruppa selv om det er lave stoler ,var veldig hyggelig

mitt strikketøy ,blir litt barnekle nå som jeg kan ha til gaver neste vinter :=)

det har vært en helt herlige dag i dag ,nå har det skyet til det er meldt regn ,ja ja ,jeg har iallefall startet sesongen :=)

 

20 kommentarer

Siste innlegg