sesongens første

i dag tok vi en tur ut til sommerfjøsen ,da vi veda i vinter ble det så lyst og lett der ute ,nå hadde det spirt opp mengder av nye skudd ,så vi bestemte oss for å klippe det bort,vil jo ikke att skogen skal vokse helt opp igjen :=)

og når vi først var der ute lagde vi bål ,det ble sesongens første bål ute og den varmet godt :=)

da vi dro hjem begynte det å regne ,vi viste regnet skulle komme så det var en fin dag til å brenne bål på

jeg mente att jeg hadde sådd noen frø i vår med litt forskjellige markblomster ,men jeg såg ingen blomster dukke opp ,for jeg trodde jeg hadde sådd dem her i hagen,vel jeg oppdaget noen i dag ,det var ute ved sommerfjøsen jeg hadde sådd ha ha ,ikke rart jeg aldri oppdaget dem her i hagen

dette var det som var igjen ,eller jeg mener der var noe som likna på kamille også ,bare å håpe noe har frødd seg til neste år da

14 kommentarer

Siste innlegg