sett ovenfra og ned ja det kan være mye spennende det
som en avsaget stamme som det har vokset et helt lite unnivers oppå
eller om en er i toppen av et tårn og ser ned på livet
og ser du ned når du går på veien kan du se vakre kommelokk
10 kommentarer





Så fine ting ovenfra 🙂 Gøy med utfordringer 🙂
Tusen takk, ja jeg liker disse utfordringene
Ja, sett ovenfra kan være mye spennende!
det kan det ja
Mange fine blikk. Det fra tårnet ga et sug.
takk, ja det er tatt fra en kirke på Island
Flotte bilder ovenfra <3 tusentakk for at du tok utfordringa igjen – klem <3
bare hyggelig
Varierte fine muligheter her ja. Fint!
tusen takk