Sett ovenfra – helgeutfordring

sett ovenfra og ned ja det kan være mye spennende det

som en avsaget stamme som det har vokset et helt lite unnivers oppå

eller om en er i toppen av et tårn og ser ned på livet

og ser du ned når du går på veien kan du se vakre kommelokk

 

10 kommentarer

Siste innlegg