shopping

Ja i går hadde jeg en time til rådighet da jeg var ferdig hos frisøren,den timen benyttet jeg til litt shopping,ikke klær og nips naps,men garn,fra 3 forskjellige butikker :=)

dei runde nøstene er fra nille,30% avslag for kundemedlemmer,aldrig feil det da :=)

Sisu fra volda mode og tynn alpakka fra nettstrikk og jeg har en plan for alle nøstene :=)

På nettstrikk får vi gratis strikkehefter fra hous og yarn,jeg tok med meg det siste i går og noe fristet,og jeg tror jeg har nok garn til det,så jeg har lagt opp selv om jeg allerede la opp et i går kveld som dere ser på første bilde her

jeg kjøpte 2 knapper også,jammen koster det å kjøpe knapper,snart like dyrt som et nøste garn

kunne selvsagt kjøpt billigere knapper,men så var det noe med disse som hadde en liten sau på :=)

ble fint det på denne vesle genseren jeg fikk ferdig i går,str 6 mnd strikket i bambino,50% bomull og 50 % bambus

har ikke dampet den ennå da,og planen er å strikke en liten bukse til genseren også,har nok å styre med her hjemme iallefall

16 kommentarer

Siste innlegg