sidelengs

mandag og her regner det,hadde det bare regnet så var det nå så,men det blåser i tillegg sidelengs.Dråpene som treffer veien spretter opp igjen ,men det er ikke kaldt det er faktisk 10+ ute.

Her hadde det fristet å være inne,skylde på foten,men hvem straffer jeg da ? kun meg selv.

Så jeg kledde meg for ruskeværet og gikk min faste treningstur ned til sjøen,men først måtte jeg ha kaffe og frokost,det beste for en god start på dagen er da havregrøt,eller havre og melk for dei som ikke liker så godt grøten

jeg er heldige å ha selvplukket blåbær i fryseren,mmmm deilig

nå går ikke jeg bare ned til sjøen,jeg utfordrer meg litt helt ned i støda der det er både gress og steiner,fortsatt bruker jeg krykker,men i neste veke kan jeg gå litt mer uten :=) det går greit å gå,men det gjør vondt ikke i ankelen,men under hælen,får håpe det blir bedre,det må det bli ,noen blir plaget av skruen eller skruene som blir satt inn,da kan en få tatt dem ut igjen men først etter et år,så vi får se ,ennå er det tidlig etter opperasjonen :=)

nå skal jeg fyre opp i ovnen for selv om att det er mange plussgrader ute,så blir det litt guffent inne når det blåser slik,iallefall for oss som bor i gamle hus,så skal jeg strikke rett og slett kose meg :=)

9 kommentarer

Siste innlegg