siste dag i januar

Så var januar snart historie ,og jammen kom kong vinter tilbake bare for å vise seg før februar gjør sitt innttog :=)

det ble 2 turer på meg i dag formiddagen ble en tur rundt garden

det var en fin tur og snøen var lett og fin

Middagen ble enkel ,det ble rett og slett restemiddag ,det må spises det også .Jeg tenker det er det som blir viktigst nå for folk flest når matprisene øker ennå mere ,det er rett og slett å spise opp maten en kjøper og ikke kaster noe,for det er iallefall dyrt .

vel det ble en ettermiddagstur også ,jeg hadde planer om å strikke ,og da oppdaget jeg att jeg hadde strikket feil og måtte rekke opp en god del ,da gjorde det seg å legge det vekk ,kle på seg og gå en tur til :=) da valgte jeg gamleveien bak tunellen

fjorden var speilblank og skyeene var i ferd med å trekke seg tilbake ,i morgen blir det nok en vakker dag med sol i fjella :=)

jeg hadde på meg gagti gaisa genseren ,måtte teste den ut ,tok en boblevest utenpå ,det ble varmt etterhvert så vesten måtte være åpen :=)

bilde dere har sett før viser en litt for vid hals og litt for kort også

jeg har rekt opp og strikket den på ny og er mye mer fornøgde nå

jepp det var siste dagen i januar :=) men nå skal jeg strikke resten av denne dagen

14 kommentarer

Siste innlegg