siste stopp

Veien går alltid videre når en reiser rundt på bobiltur,men der er alltid en siste stopp også :=) så etter en natt på Oppldal snudde vi litt oppover igjen ,veien førte oss til Femundsmarka og det angrer jeg ikke på ,skjønner godt att Lars Monsen har forelsket seg i akkurat Femund,han har foresten kjøpt et overnattingsted der,hvor en kan leie rom ,hytte eller campe ,men har tar først over i løpet av august .Hadde han vært driver når vi var der ville jeg slått meg til der hi hi ,men vi besøkte stedet da og tok en kaffe der .

vi har slått leir

og vi har god plass som dere ser :=)

åsså den stranden da ,sukk der var så vakkert

skulle gjerne ha bada men vannet var kaldt ,Lyra derimot elsket stranden,hun gravde og hun badet alle sine 4 føtter,og lurer du på hvem Lyra er så er det min søsters valp

vi gikk en kveldstur på den andre siden av veien ,rett ut i marka :=)

ingen biler som suser forbi ingen støy fra store menneskemasser bare stillheten ,det er godt det også :=)

vi kjørte tur til stedet Lars Monsen har kjøpt og der var det mye rein langs veien

dette er stedet til Lars Monsen ,det blir spennende å se hva han får til med stedet :=) det tar iallefall utgangspunkt til mange flotte turer herfra

vi parkerte og gikk en tur ,og før vi viste ordet av det så gikk vi slik og bøygde oss :=)

for vi kom over multer,og min søster hadde jammen 2 poser i sekken sin ,det ble en fin liten pose på hver av oss :=) og det skal nytes med krem til jul

noen som kan hjelpe meg å identifisere denne fuglungen ,stor var den og jeg tipper det må være en skogsfugl

og når vi skal tilbake til campen er det noen som eiger veien :=)

å som jeg elsker slike omgivelser altså,mygg er det i Femund men med gode ting som holder dem på avstand så gikk det greit :=) deler opp innlegget i to for det blir mange bilder :=)

 

13 kommentarer

Siste innlegg