skit til besvær eller?

nok en deilig vårdag med sommervarme ,og så snart sola titter frem over fjella er varmen der med en gang ,jeg bare nyter det

alven min smiler i kapp med sola akkurat som jeg :=)

Men så var det den skiten da ,snakket med min søster på telefon i går ,hun bor på Sandnes ,hun hadde planer  om å kose seg i hagen ,men så kom bonden som har jorde helt inntil min søsters hage ,det duftet ikke parfyme det han kom med  ,det var så ille att hun trekte i hus.

Vi har også en bonde som kommed skit i går ,geiteskit men den duftet ingenting ,i dag vasket jeg sengekle og hente til tørk ute ,dei duftet reint da jeg tok dem inn igjen ,men skit er skit ,så om den ikke duftet så ble veien full av skit

tja sånn er det ,matmå en ha og jeg vil ha Norsk mat så en må tåle litt :=) men jeg er lit jålete for jeg liker att veien er rein jeg ,så i dag når bonden var ferdige her nede med oss da lette jeg frem hageslangen ,jepp i kortebukser og sommertopp vasket jeg veien utenfor hos oss og litt oppover og nedover der slangen rakk  ,så nå er det reint og fint der jeg går mellom våre hus :=) helt  greit å være såpass  jålete ikke sant og jeg har  hatt en fin dag ,vaske vei er ganske ok altså

20 kommentarer

Siste innlegg