Skjønnheten og udyret

ja nå snakker jeg ikke om eventyret men noe utenfor dørene her

udyret, en svær klonder som stikker og fester seg i klea om du nermer deg ,fin om sommeren når den er grønn og full av nyperoser,men denne er et udyr uansett og dei fleste greinene er knekte

men se ,bak kvasse torner har udyret omringet seg rundt skjønnheten

jeg har lyst å berge skjønnheten ,men det er ikke bare bare å komme gjennom her så eg planlegger å lokke mannen ut med saksa :=)

etter helgevasken gikk jeg tur rundt garden ,likte det ikke ,fikk litt angst og gikk litt raskere enn normalt

det har gått en stor fonn og ser dere til venstre på bilde så har det gått et mindre ved siden av ,nå gikk det ikke ned på jorde,men det hender det går fonn helt ned og når det har gått ras kan det fort gå flere tror eg da ,

det er ikke lange biten jeg må gå for å komme forbi den rasutsatte biten ,bare bort til enden av jorde der løvskogen begynner ,så jeg gikk på og kom meg forbi :=)

nå er det ikke mye snø igjen her oppe i høgda ,det er vår og en følte det på hele kroppen når en gikk ute

vi fikk ikke sol i dag ,men temperaturer på ca 8+ ,6,9+ i skrivande stund ,bare å håpe det ikke kommer så altfoor mye mer snø nå da :=)

10 kommentarer

Siste innlegg