skogstur

ja i dag ble det skogstur og siste biten av turen var første gang jeg gikk ,med vinterdress og snø så blir det reine kondisjonstrening,ja dere hvet jo nå att det går i oppoverbakker her jeg bor for det var her jeg gikk turen ilag med mannen min ,det var utrolig deilig selv om det samtidig var utfordrande med pusten :=) den har liksom ikke vært som den skal være siden jeg var syk tidlig i desember ,men tur det :=)

jeg ledet ann ,men stien jeg bruker gå var liksom gjemt under snøen så jeg tok litt feil vei ,men da fikk jeg jo en ny vei ,litt tyngre men nydelig

vi har mye gammel skog her og det blir det mange fine motiver av :=)

vi måtte gå litt i slalom mellom stammer som låg nede men det er jo god trim for vonde hofter :=) vi hadde også en pause og skapte et par snømenn

bratt ,vakker utsikt og en veldig fin ttur ,eneste vi manglet var fyrstikker for i dag skulle vi ha laget oss et bål ,men det kommer flere fine dager :=)

14 kommentarer

Siste innlegg