skygge utfordring

skygge ,utifriluft utfordra oss ,hun ønsker skyggebilder .Det spøkte litt for meg men det gikk ,sola kom til oss i går da viste jeg ikke om utfordringen ,i dag var det delvis skyet ,men som et under fikk sola komme til den stunden vi hadde den i dag  15 minutter ,jepps oog jeg benyttet anledningen til skyggebilder og sol i ansiktet :=)

sola kom og skyggen min og jeg koste oss ved naustveggen

vi rusla bort til naboen sitt naust ,deilig der også

jeg ser det lyser på kaia ,skyggen min og jeg forflytter oss dit bort

tjoheisan ,i dag lyste sola på hele kaia ,det gjorde den ikke i går ikke rart jeg og skyggen min tok et sidehopp av glede :=))

sjekk den deilige sola da :=))

det går ca 15 minutter og da går sola bak Åsen ,men i morgen kommer den igjen og da er den her ennå bittelitt lengre ,en glede for meg og skyggen min

6 kommentarer

Siste innlegg