smågull

da var første søndag i advent kommet og vi nærmer og jul med stormskritt,vel jeg slapper helt av for jammen ble jeg ferdige med julegavene i helgen :=)

jeg gikk for en helt annerledes adventslysestake i år ,ja det ble no ingen lysestake akkurat da :=)

jeg kjøpte rett og slett et ekstra lyshus på lørdag og plaserte alle 4 vi nå har på et lysfat så skal det skinne i et hus for hver søndag fram til jul ,og siden det var første søndag i advent i går så skinte det lys fra et hus :=)

måtte pynte litt på fatet og lette frem et par små snømann unger og et par fine små engler jeg kjøpte i en bruktbutikk på Island :=)

Vi fikk besøk i går ,yngste datter skulle være fotomodel og det skulle tas bilder på kaia her inne i fjorden ,da passet jeg og han morfar smågulla som fikk se på mamma men ikke være på kaia

vann og barn er alltid spennende ,vinden rusket godt og da var skinnluene til ho mormor gode å låne :=)

det tok tid å fotografere så vi tok med barna etter en stund og gikk opp igjen og kokte nissegrøt ,for det måtte være det på denne adventsøndagen .

Da besøket reiste kledde vi på oss og tok en luftetur ut

vi var heldige med dagen ,for det var mildt og tørt hele dagen ,men da barna var reist fikk vi jammen litt regn på lufteturen vår ,og med skyer så mørkner det tidlig .

Det var deilig åg komme i hus etterpå ,og se julelysa skinne ute i mørket,i dag fikk jeg ut litt med julelys for jammen er det mørkt her ute på bygda hvor vi hverken har butikker,fabrikker eller annet som gir oss lys ute .

Det er mandag og jeg skal på strikkekafe ,ønsker dere en koslig mandag da

21 kommentarer

Siste innlegg