Småstrikk

Etter å ha strikket en del gensre i vinter ville jeg nå bare ha litt småstrikk på pinnene,og litt har det blitt selv om jeg nå har noe større på pinnene igjen og har plan om en genser til når jeg får kjøpt rett garn :=)

jeg var godt i gang med klutestrikk,strikket først en som svigermor fikk,la opp en ny med det samme og det ble denne,tykk bomulsgarn ,så sånn sett er den brukande til gryteklut også om det skulle være behov for det :=)

 

Så hadde jeg noe tynnere bomulsgarn liggande,det passet fint til en liten handuk og vaskeklut som vi kan ha i bobilen,jeg har et par rosa nøster liggande også ,så det blit etterhvert et sett til i rosa :=)

Men før jeg var ferdige med dette ville jeg prøve meg på kontstrikk igjen,det var jo et år siden sist jeg strikket det :=)

Det måtte bli et lilla som kunne passe til den nye lilla genseren min :=)

og den passet fint til genseren den :=)

Jeg skal strikke en genser til ,en med kontstrikk på rundfellingen,men først må jeg skaffe rett type garn ,hva skulle jeg da legge opp ? ja det skal jeg fortelle en annen dag,det er iallefall ikke småstrikk hi hi

7 kommentarer

Siste innlegg