Snakk om å få kjeft da

Ja i dag fikk jeg kjeft,sånn skikkelig kjeft altså.

Måtte jo rusle en tur ned til sjøen for å se hvordan ståa var der,nydelig vær og solen skinte

Svigerinna mi har hatt gravemaskin utenfor rorbua,det måtte lages fint ute nå som jobben er ferdig,gravemaskina stod der men ingen graver,jeg ser 2 bittesmå nøster springe over veien og under gravemaskina og der kommer graveren.Det var ikke noe å tenke på engang,jeg fikk bare ta imot kjeft,kjeft fra to illsinte tjeld som var redd for barna sine

stakkarane hadde rett og slett gjemt seg innunder beltehjula på gravemaskina,jeg løftet dem forsiktig opp i hendene mine og sette dem pent på andre siden til dei sinte foreldrene,og hadde jeg ikke sett dem springe under den gravemaskina,ja da hadde dei ikke vært mer,for føreren hadde ikke tenkt att han måtte sjekke understellet på gravemaskina for fuglunger.

Han skulle hente gravemaskina for hans jobb var ferdig ,og lettet gikk jeg hjem igjen

skulle til fysioterapaut for trening i dag så jeg bare slappet av i hagen til jeg ble hentet.Fysioterapauten var litt innbilsk i dag ,det har seg slik att jeg nå plages veldig med hoftene ,særlig den siden hvor jeg oppererte foten,først ville han gi meg nålestikk for å løyse opp spenninger,men etter undersøkelse følte han seg usikker,han mener det er betendelse,slimposebetendelse ,han sender melding til legen min ,så får vi se hva hun svarer,men innbilsk var han da han annbefalte meg å ikke gå så mye på 3 mnd,tror han er tullat,jeg kan ikke gå her uten å bevege meg i 3 mnd,jeg skal jo gå i fjellet i sommerferien og det hvet han :=) var derfor han sendte melding til legen min ,han vil att jeg skal ta kortisonsprøyte hos legen ,og det bør gjøres i god tid før ferien og fjelltur :=)

Ja ja ,dagen har vært fin og kvelden startet koslig også da vi fikk besøk av lillemor ,sønn og svigerdatter

her gikk vi opp og hilste på grisene

etterpå gikk vi for å se til tjelden ,det var uvanlig stille ,dei hadde flytta så nå er det ro rundt rorbua,men det blir ikke like hyggelig å villcampe for bobiler,for tjelden hadde flyttet til enden der gamleveien begynner,det er der bobiler liker å villcampe ,og jøje der var det bråk skikkelig sinte da vi kom ruslande,vi snur og går tilbake der vi kom fra,så får jeg håpe att fuglene får fred der dei nå har slått seg til ro,men ikke hyggelig å campe akkurat der nå noen dager fremover hi hi

8 kommentarer

Siste innlegg