Snakk om flaks da

Siden det hadde lavet ned med snø i natt fristet det lite å gå ut,dermed sette jeg brødeig,ikke glutenfrie som i går,i dag var det med vanlig hvetemel til mannen :=) da brøda var ferdige kom sola frem,snøen smeltet fort av trærne og klart jeg måtte ut og gå da :=)

joda fint er det ,kan ikke benekte det da

i dag er det slik et fugleliv ute som jeg ikke kan huske maken til ,strandsnipa er på plass

vi har besøk av en flokk varslere,den er ny for meg

vi har en flokk ringtrost på besøk,den har vært her før,men skjelden gjest som jeg ser

en lerkefugl,vi har mange raser innen lerkefamilien og hvilken dette er hvet jeg ikke

om det er håp for disse lurer jeg litt på ,tjelden har lagt egg omsider etter mange dagers slåssing med sitt eget speilbilde i rorbuvinduet,men hverken mor eller far varmet disse eggene ,men mor var der hele tiden da

grisene kommer springande når jeg går forbi,koslige dyr da

en tur rundt garden ble det også

sola varmet skikkelig i ryggen,så dagen ble god og turen var fin,vel hjemme kom en regnbyge,snakk om flaks,jeg slapp unna den :=) men nå skinner solen igjen

4 kommentarer

Siste innlegg