Snekker Andersen

God morgen .Medan jeg jobbet på kjøkkenet i hele går hadde jeg besøk av snekker Andersen ,lite viste jeg om det og ble veldig overasket og kjempeglad :=) jeg har nok vært meget opptatt på kjøkkenet når jeg ikke legger merke til en som lister seg inn på stuen og plaserer en koslig gave på hyllen

en robust juletre ,litt grov og det skulle den være og den passer helt perfekt på hyllen :=) ikke nok med det for snekker Andersen fortsetter han og jammen kom det opp et stort juletre på lødeveggen også

nå lyser jeg opp treet med lommelykt ,uten lykt ser vi kun lysene og ikke selve treet som er snekret sammen og skrudd fast i veggen , og når det er beksvarte natten ute var dette skikkelig koselig ,og hvet dere hva ,jeg håper jeg får besøk flere ganger jeg hi hi ,ha en fin søndag da

12 kommentarer

Siste innlegg