Snø i mai

Da barna våre var små brukte jeg å si til dem att snø kan vi få helt frem til 17 mai,og det skjedde det også,men ikke så ofte :=) da vi la oss i går var det helt kvitt ute og det var det i dag morges også,men det snødde ikke da jeg stod opp,en liten overaskelse da jeg la bilder inn på pc ,mannen hadde lånt den da han stod opp :=)

besøk oppom huset :=)

men himmelen var også blå

Vel snøbygene sto i kø da jeg stod opp,tette snøbyger,en fin dag for brødbaking ,her har jeg laget 3 sorter,alle nye for meg,det lyse er et glutenfritt havrebrød,men det var ingen innertier,dei 2 største mørke er speltbrød,100% spelt men med gjær ,dei var utrolig gode,dei med snitt på ryggen er grove glutenfrie,også dei var helt greie hverdagbrød,men tipper det blir mest speltbrød og fransk landbrød som jeg lagde til barnevelsignelsen,glutenfrie ,brød til hverdags og helg .

Når jobben var gjort gikk jeg en tur

jeg var ikke lenge ute før snøen igjen kom dalande,hadde paraply da så våt ble jeg ikke ,men var ikke lang tur,det får eg ta igjen når det ikke er så vinterlig og surt ute

jeg kom meg hjem og glad var jeg for det :=)for det ble ganske tett etterhvert ute

ja ja ,hadde 2 lange mobilsamtaler med min søster så dagen min har vært fin den selv om både sola og varmen uteblir

 

6 kommentarer

Siste innlegg