snøen kom og gikk

vi våknet til snø i går ,det gjorde jeg egentlig i dag morges også ,men nå er den borte vekk :=) det er det som er fint på denne tiden snøen forsvinner like fort som den kommer .

Nå har jeg droppet strikkekafe 2 uker på rad,ryggen har jo ikke vært god ikke magen heller for den del ,men i dag er jeg fin så da fikk sykkelen luftet seg ,kan jo ikke bli bedre

ute er det 9,8+ det begynner å bli skikkelig deilig :=)

elsykkel er virkelig en skatt for meg ,trim får jeg men det går fort

det gikk så fort att jeg var fremme nesten et kvarter før dei andre dukket opp,så jeg sette fra meg sykkelen og ruslet ned bakken her ,kunne jo ta et par bilder

her i bygda har vi ikke skulpturer slik som i byane ,men jammen var der en i dag langs grusveien opp til ungdomshuset

ja da var det bare å sette seg og vente da til noen låste opp døren :=)

måtte ikke vente lenge da ,damene dukket opp straks selfien var tatt :=) ei hadde hatt bursdag og ei hadde hatt barnedåp ,og jammen tok dei begge med kaker hele 4 forskjellige så i dag ble det fest ,tiden gikk fort og plutselig hadde vi vært der lengre enn vi bruker :=) en skikkelig hyggelig dag

16 kommentarer

Siste innlegg