snuppa vår

I dag ville sønn ha litt hjelp av far sin ,greit å ha en far som er tømrer om det er noe en ikke helt får til selv :=) så i dag besøkte vi sønn .

Er en i familie har vi lov å være 5 sammen ,er en ikke i familie er det lov å være 2 sammen ,og vi var altså 5 sammen i dag,men karane var ute ,inne var det meg ,sønn sin samboer og lille snuppa på 1 år ,vi satt ikke i samme sofa,vi hadde god avstand mellom oss,vi vasker hender og vi spriter hender,ingen av oss er forkjølet eller viser tegn til korona ,så det skulle være greit :=)

Lille snuppa fikk komme i fanget mitt,kan ikke nekte en 1 åring det,men sånn skikkelig kos helt opp i ansiktet ungår vi .

Det ble en koslig dag ,eneste som irriterte var kamera,jeg tok et bilde av snuppa,så bare døde hele kamera ,ikke fikk jeg den på og okke kunne jeg trykke på knapper,men jeg fikk no et bilde da ute på altanen ,men da var snuppa så trøtt att hun ba selv om å få lalle seg :=)

ikke greit å være lita og trøtt da :=)

Men du så koslig å få to dager ilag med noen av våre,om det blir mer sosial samvær hvet jeg ikke ,ikke noe er planlagt iallefall,nå går jo jeg på tå med ene foten så noen spaserturer blir det jo ikke ,stua derimot har jeg fått noenlunde orden på igjen ,vasket og ryddet,for jobben som roter er ferdig,når vi får tapeten er det ikke en støvete jobb å lime på 4 høgder,listingen går også greit ,det blir saget og malt i kjelleren :=) men det blir ikke nå i påsken,så da kan roen senke seg resten av påsken :=)

6 kommentarer

Siste innlegg