sokker med mønster på

jeg strikker sokker for tiden,det er enkel strikk om en vil ha noe i hendene ,men så fikk jeg det for meg att jeg ville prøve med mønsterstrikk på sokker,det har jeg ikke gjort før.

Garnet jeg fant i lageret mitt var siljagarn som er et tynt garn som egner seg til sokker,sterkt er det :=)

jeg innrømmer gjerne att etter en sokk vurderte jeg å rekke den opp igjen

ikke fordi det var noe galt med den,men det var mye jobb og jeg tenkte ,orker jeg å strikke en til

vel jeg begynte selvsagt på sokk nr 2,strikket bråt og hæl ,så kom tanken igjen ,jeg hadde bare ikke lyst å strikke mønsteret en gang til,men selvsagt gjorde jeg det :=)

når jeg var ferdige var jeg selvsagt glad for att jeg holdt ut og stikket begge sokkene ,men det blir ikke flere med mønster på fot,det var kjedelig rett og slett,men mulig jeg prøver mønster i bråten vi får se :=)

disse er strikket med pinne nr 3 -3,5 og passer fot 36-38

20 kommentarer

Siste innlegg