som det vokser

Ja det som vil vokse det vokser virkelig,jeg sådde flere ting i grønnsakshagen som ikke ville spire,men det som spirte vokser snart ut av kassene sine

i framkant her er det mangold,aldrig før har dei vært så svære og ingen viser tegn til å gå i stokk ennå iallefall,det grønne er godt i en rå salat,så her er det bare å spise :=) ikke noe å spare på ,i kassen bak har jeg brokoli,men ennå ser jeg bare en haug med blader,gressløken blomstrer vakkert og luftløken setter mengder med små løk

og løpstikken er høgre enn meg,og jeg tar jevnlig bort noen greiner fra roten,er jo dei ferske bladene som er best,ognår jeg tar bort store greiner vokser det ut nye

jeg tok med mangold når jeg gikk inn,det blir vegetarmiddag på meg i dag,sjekk størrelsen,et blad fyller bakebrettet mitt

og hvordan retten blir får dere se nå den er ferdige

 

6 kommentarer

Siste innlegg