som en jungel

jeg føler att turen min i dag var som å vandre gjennom en jungler,litt eksotisk ,og det var så herligt.

jeg gikk først delvis rundt garden ,her snudde jeg for skotøyet var ikke egnet for det våte

det er masse liv i en jungel ,det var det hos meg også men jeg fikk ikke mange av dem på bilde i dag

i en jungel er der eksotiske planter,det var det i min jungel også

flekkmarihånd,nattfiol og Linnea,skikkelig eksotiske :=)

i jungelen er det mange dyr og insekter ,jeg hadde også det ,men bare denne humlen var fotogen,musa sprang over veien og smatt under en svær bregne

tett vegetasjon som i jungelen

bregner hører vel med i en jungel og noen var seriøst så enorme att hadde det kommet en stamme på dem hadde dei vært som en palme ,så jeg mener så absolutt att her inne i fjorden er det reine jungelen nå og det er vakkert :=)

8 kommentarer

Siste innlegg