som jeg har kost meg :=)

Ja i dag har vi hatt en superfin dag ,det startet med en god frokost,og siden påsken nå har begynt pyntet jeg litt til frokosten

i kjøkkenvinduet sitter disse og gjør dagen litt hyggeligere

og på kjøkkenbordet kom hønemor og sjekket att egga var av god kvalitet,med litt røkt laks til ble frokosten helt nydelig :=) treng ikke så mye mer enn det da

medan jeg strikka litt malte mannen første støk med grønn maling på veggen ,og i påvente av tapet til nyeveggen så plantet han noen søte hjerter på veggen :=) er no søt og han jeg er gifte med :=)

finaste påskepynten dette vel :=)

så tar vi bilen og kjører en tur,endelig skulle vi hilse på vesle gojenta som kom til oss i mars

litt rødmussa både bestemora og veslemora,men det går vekk igjen  :=) ekte kjærlighet dette

storebror er så god og fin med systa si :=) en skikkelig gogutt dette ,og det med å holde avstand,tja helt umulig med slike små det måtte bli kos ,dei voksne får vente med klemmen til en annen dag :=)

Da vi tok farvel og kjørte hjem ringte svoger,vi måtte komme på kaffe og påskekake i rorbua ,herremin så masse hygge på en dag,og med god avstand mellom oss koste vi oss med deilig ostekake og kaffe i rorbua som ikke er helt ferdig ennå,men det blir nok ikke lenge til bare påsken blir ferdige ,ja jeg sier det jeg ,jeg har kost meg i hele dag :=)

10 kommentarer

Siste innlegg