som jeg skvatt

I går var tantejentene på 20 her igjen ,dei ville natte over i hengekøye ,så skulle dei videre på tur i ettermiddag,men jeg trodde dei hadde ombestemt seg og tatt gjesterom hos svigermor i etasjen over,så jeg låste ytterdøra og la meg,i dag morgen var jeg oppe tidlig,tok en runde ute og vannet noen krukker før sola dukket opp,jeg gikk rundt huset og tilbake på den andre siden ,og der skal jeg si jeg skvatt,heldigvis lydløst for hvem ande enn tantejentene låg og sov på plattingen på oppsiden av huset :=)

egentlig like greit att dei sov her for i skogane her er det så mye flått .

Det ble fort en varm dag i dag også så vi forflyttet oss ned til sjøen

søster og bror ,min mann og svigerinne :=) og jammen tok dei svømmeturen fra naustet vårt og bort til rorbua ,bada jeg også,var under 2 ganger men det ble ikke foreviget i dag

akkurat den biten der er ikke for meg,jeg har en angst når jeg ikke kjenner bunn under føttene ,men i en oppblåst båt går det greit

jeg fikk en god latter for ro det kan jeg definitivt ikke ,men etter noe jobb fikk jeg båten dit jeg ville og kom meg bort til rorbua med den,der den ble godt fortøyet ,vi har oppbevart den hos oss,men nå kunne den flytte inn i rorbua der den hører hjemme .

Mat må en ha og selv om det egentlig var for varmt for en varm grøt,ble det grøt ,kan ikke bare ha grillmat :=)

I kveld skyet det til ,melder litt regn i morgen ettermiddag ,vi trenger det men håper det ikke kommer før til natten ,jeg har bursdag og barna vil inn og grille nede ved sjøen,vi skal kose oss og kommer regnet trekker vi bare inn i naustet ,dørene kan stå vid åpne :=)

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg