sommer sa du ?

Ser en på kalenderen så er det iallefall sommer,der er faktisk fellesferie,men ser jeg ut vinduet,ja da begynner jeg å lure

våknet til snø i fjella,og måleren som henger på kjøkkenet viste 7+ noen bedre sa du ? kanskje det for nå viser den bare 6+

slike bilder tar jeg som regel om vinteren,det er virkelig ikke vinter no,hallo

dette bilde tok jeg nå nettop fra altanen,det har vært like grått i hele dag,jeg har ikke vært ute og gått i dag,men jeg sprang bort til løda og hentet litt ved,for nå har jeg rett og slett fyrt opp i ovenen

Men jeg har hatt en fin dag uansett jeg,for jeg fikk besøk av ei venninne da er det liksom ikke så farlig om det rusker ute,vi hygget oss inne vi,gave fikk jeg også,bursdagsgave på etterskudd

en stor og fin koppehanduk,så fin att jeg muligens bruker den til duk på bordet :=)

 

en koselig pinsvin,og denne stikker ikke vekk og gjemmer seg :=) ja for dei to jeg fikk med min datter har jeg ikke sett igjen,dei koser seg nok en eller annen plass i det høye gresset :=)

ellers gjør jeg hjemmet ferieklart,jeg liker å komme hjem til rent hus og reine sengekle samt tom skittentøyskurv,jeg har begynt å pakke bobilen,mine kle er så og si ferdig pakket ut i bilen,der ligger sommertoppene mine,ja for her hjemme trenger jeg dem tydeligvis ikke,så i neste uke en av dagene reiser vi,veien går nok inn i landet ,mot sør/øst :=) bare jeg får litt sol og varme skal jeg være fornøgde hi hi

9 kommentarer

Siste innlegg