sommer

et par dager nå har vi hatt en sommervarme hetere enn det var tidligere i sommer,og jeg nyter det,når en blir litt vel svett er det jo bare å ta en dusj  så er en fin igjen :=) da jeg hadde ryddet vekk alt som har med plommer,safting og sylting å gjøre ,ja da bare koste jeg meg,i hagen blomstrer sommerblomstrane like fint ennå

drivhuset har blitt litt forsømt,men i dag tok jeg meg tid til å rydde opp litt derinne,herremin 40+ med åpne dører og vinduer

en fargerik innhøsting ble med inn,som drops,og så utrolig godt,varme tomater rett fra busken :=)

druer og paprika,fortsatt ikke modne,men paprikaen smaker uansett godt selv på dette stadiet,tok med et par stk inn :=)

middagen ble tilberedt ute,vi grilla,deilig med salat av lune grønnsaker rett fra hagen :=) en skikkelig deilig dag ,lever lenge på dette når høsten kommer med kjøligere dager

13 kommentarer

Siste innlegg