Sommerdager

I helgen har det vært sommerdager på Bjørke ,veldig mange utstillere og her kunne en kjøpe litt av hvert ,vi tok en tur i går for da solgte dei rømmegrøt ,vi tok med svigermor og vi kjøpte rømmegrøt og den var nydelig god :=) ruslet og tittet i bodene og noe kjøpte jeg da ,det ble ferske tomater rett fra drivhuset,agurk også ,fersk Vartdalsmår som er nydelig på grillen ble også med i min pose og en bursdagsgave til min søster soom runder år i juli :=) til meg selv m´ble det en deilig pute som jeg skal ha med i bobilen

en sånn bobil hadde mine besteforeldre som dei brukte somrane dei var i Norge og besøkte oss,om vinteren sto den på lager uten skilt i Hommersåk ,bestemor og bestefar hadde en grønn med kremfarget tak :=) et deilig minne og denne puten tenker jeg vil minne meg på dem jeg var så glad i når vi reiser på tur :=)

Vi kjørte hjem ,det var varmt og etter en stund fant vi ut att vi ville sykle en tur ,det hadde meldt regn på kvelden men vi trodde vi hadde god tid på oss

Vi syklet til Finnes ,merket en og annen dråpe og bestemte oss for å suse fort hjem

vi kom ikke langt så jeg stoppet og dro på meg regnjakka jeg hadde med ,her tar jeg bilde fra Finnes og mot Leira om ligger bak det nesmeste fjellet ,Viddal lengst ute

vi ble våte ,veldig våte for det bare bøtta ned ,da vi kom ut av tunellen på Leirasida slo varmen mot oss,det var som å gå ut av flyet i Dubai :=) herlig ,men jeg måtte opp og ha på tørt for nedentil var jeg våt inn til trusa ,men en herlige søndag hadde vi

6 kommentarer

Siste innlegg