Søndag

Søndag går mot kveld,det har vært en rolig dag,her i heimen lagde vi søndags middagen sammen,og etter att den var spist gikk vi ut,i dag gikk vi ikke tur sammen jeg ville se om jeg fant tjelden,mannen han tullet seg opp i ura :=) men vi fikk begge en fin spasertur

min tur gikk ut til sommerfjøsen,der vokser det nå bregner på murane

tjelden fant jeg,men bilde ble absolutt ikke bra,så her må vi jobbe mer neste gang,til mitt forsvar så zoomet jeg lengre enn det kamera er laget for,tjelden må venne seg til oss på ny før jeg kan snike meg innpå dem :=)

jeg gikk opp til beite hvor vi før hadde kalver,her er det mange vakre og heldigvis fredede steinmurer

elsker eine,og her i beite har vi et prakteksemplar :=)

så er jeg snart gjennom og ser ned på gardane

fine snøklokker,disse er ekstra store,godt gjemt inni nyperosebusken :=)tror jeg må ut med ryddesaksa og klippe litt så vi ser dem bedre :=) da håper jeg dere også har en fin søndag,nå skal jeg iallefall finne frem strikketøyet mitt

6 kommentarer

Siste innlegg