søndagen

søndag en time ekstra å sove om morgenen men det gjorde ikke jeg ,jeg våknet til vanlig tid og da stod jeg opp :=)
det hadde meldt sol i dag men det ble ikke noe av,skyet og en kunne ane litt yr et øyeblikk var det været vi fikk i dag ,men jeg og mannen kledde oss og gikk en tur opp på fjellet eller åsen som vi kaller det bak huset vårt :=)det ble noen kilometer å gå

først gjennom granskogen som går bratt oppover

kantareller men sesongen er over

dråpesesongen lever i beste velgående

så var vi oppe på fjellet ,glemt var svetten gjennom granskogen for her oppe er det bare sånn en deilig atmosfære

fortsatt en del tyttebær,meget godt modne men jeg har mer enn nok av sorten

vi valgte å gå helt opp til toppen (Kamben) så vi kunne få utsikta utover fjorden

så var vi på toppen ,sliten ,vondt i hofte/bekken men fornøgd alikavel ,det er ikke farlig å ha vondt bare ubehagelig :=) sier iallefall obersten i kompani lauritsen ,men det er like langt hjem igjen så vi snur og begynner på turen ned

hei hå hei hå på hjemvei vil vi gå ,jepp det var verre å gå ned enn opp ,godt jeg ikke skal noe mer i kveld :=) men det ble en helt nydelig fjelltur på oss :=)

7 kommentarer

Siste innlegg