søndagen

jeg går tilbake til søndag ,vi står opp til en vakker dag i Åndalsnes,vi skal jo hjem og da var veivalget hjem enkelt det måtte bli opp trollstigen og via Valldal

campingen ligger vakkert til som dere ser ,vi er på vei og da tok jeg bilde når vi kjørte forbi

det er ikke så langt å kjøre fra Åndalsnes til Trollstigen ,vanligvis kjører vi motsatt vei altså ned Trollstigen men søndag kjørte vi opp

vi er oppe ,kafeen ble rammet av et snøras i vinter ,så den var stengt ,butikken gikk klar og var åpen ,men dei hadde satt opp en kaffe/pølsebod så det var fullt mulig å få kjøpt seg kaffe og noe å bite i

 

vi gikk en liten tur men kjørte ganske fort videre

framme i Valldal ,vi parkerer utenfor lupinkafe som er i bygget til muritunet ,jeg har jo vært på rehab på muritunet flere ganger og er meget godt kjent her ,trives godt :=) vi går inn på kafeen og spiser middag ,søndagsbuffe denne dagen så jeg plukket litt forskjellig på min tallerken .

Det er lett å spise litt for mye når det er buffe så etter middagen går vi en tur ,det ble bedringensvei som blir mye brukt av brukerane på muritunet

det var deilig å være her men vi måtte videre ,så vi strtet bilen og kjørte til Stranda der var vi heldige og fikk kjøre ombord i ferga omtrent med det samme

derfra gikk det i grunnen rett hjem ,ble ikke flere stopp ,sånn blir det ofte når mannen skal tidlig opp på jobb dagen derpå ,men vi fikk en aldeles nydelig helg :=) alle dei vakre sommerfuglene satt på en bjørk nedenfor muritunet ,det var en spesiell opplevelse ikke sett det førr ,der var nok dobbelt så mange sommerfugler,dei satt bare ikke i ro da jeg kom fram med fotoapparatet hi hi

20 kommentarer

Siste innlegg