søndagstur

når en står opp en søndag og ikke har noen planer for dagen,ja da kan alt skje :=)
Vi bestemte oss for å smøre niste og koke kaffe,jeg tok på turkle for ikke viste jeg hva turen ville bringe :=)

Men vi havnet i mengder av snø,tørre fine veier,men gå tur i snø,nei det ville vi ikke :=) på veien kjørte vi forbi en navnesøster av meg :=) ja jeg tror vi har samme navn,hun har alpakka,ikke en eller to men en hel flokk

se så sjarmerande dei er da og ikke en er lik den andre hi hi

vi kjører til Honndalen bru ,campingplassen der var godt nedsnødd ennå

på denne campingplassen kan en bo i disse buene,men da med teltduk over da :=) om sommeren er det både veggtilvegg teppe inni og skikkelig dobbeltseng,som et hotellrom med andre ord,men det er en stund før snøen er borte her trur eg

vel vi ville ikke gå her i snøen så vi snur tilbake til Hornindal,svigerinne melder med oss om vi skulle gå ut og spise middag ilag,så planene ble fort omgjort,nisten i bilen fikk være og vi kjører mot Stryn,ja for vi ble enige om å spise middag der :=)

Vi kjøre en bitteliten omvei via Kjøs

vi forlot snøen på fjellet og kom tilbake til det vårlige grønne,og her i vannkanten beitet en flokk med nydelige svaner

Det var deilig på Stryn,sola skinte og det kan jeg like ,litt kjølig vind det er no så men koselig alikavel,middagen smakte og kaffen var god :=)

På vei hjem ringer sønnen vår,den yngste dei ville titte innom oss om vi var hjemme,så da vi kom hjem hadde vi en koselig stund ilag med sønn,svigerdatter og vesle Mathilde :=) det ble bare tatt bilde av lillemor i fanget til oldemor,og siden svigermor ikke vil på bloggen min blir det ingen bilder av dem heller :=)

Men søndagen den ble fin :=)

17 kommentarer

Siste innlegg