sovemedisin

Ja det er det jeg føler på i dag ,att været ute fungerer som sovemedisin ,sludd og regn og noe med luften som gjør alle rundt meg døsige ,men det er jeg som gjesper mest da :=) blir nok tidlig natt på meg.

Tross sludd i luften kledde jeg meg og gikk en tur ,tenkte en tur rundt garden :=) der traff jeg ei granne ,hverken hun eller jeg dro på strikkekafe i dag ,men vi valgte å gå turen rundt garden sammen ,så det var hyggelig da.

grannen har vakre juleroser i hagen ,dei blomstrer så fint nå ,mine sviktet i år ,kom bare med blad og ingen roser

tåka låg lavt over fjella i dag ,mulig det er den som gjør en litt døsig i dagen :=)

tystbasten kommer med sine lilla blomster nå ,den blomstrer på bare greiner,etter blomstringen kommer løvet,tja blomsten ville ikke bli klar på bilde da ,sånn er det noen ganger :=)

tur ble det og litt sosial omgang ,må være fornøgd med dagen da ja

14 kommentarer

Siste innlegg