spor i snøen

Fredag og helg iallefall snart for min mann ,jeg er jo bare hjemme :=) nydelig vær våknet til -10 i dag også ,nå er det-8  og det skal bli noe mildere ,vel jeg måtte gå en skikkelig tur i dag ,så på med termodressen og ut ,der kommer ei sambygding som bor på toppen ,da var valget lett ,i dag ble det tur oppover i følge med ei granne :=)

På toppen sier jeg adjø og går videre rundt garden

snøen han tung over kanten men der var traktorspor så det burde gå fint å gå tenkte eg

det gikk fint det å følge traktorsporene

det var spor i snøen på kryss og tvers,her har hjorten gått

jeg når utmarksledet og her har traktorsporene også gått på kryss og tvers

så var det bom stopp ,traktoren hadde snudd ,men ikke denne fruen :=) det ble vading nesten opp til knea resten av runden

men det var greit det var så vakkert ute og beina mine fikk en real styrketrening ,det er jo positivt :=)

nye spor i snøen ,dette må vel være en mus ? bittesmå spor og den som hadde gått her gikk langt for så liten å være

og mine spor :=)

jeg sette meg ned i snøen ,hadde med såpebobler i lomma ,prøvde og prøvde men dei sprakk ,så henger jeg kamera rundt halsen og setter på selvutløser ,jeg fikk en poble ,dere ser den sånn nesten midt på bilde ,men den sprakk den også :=)

det var godt å komme hjem ,jeg kjente det godt i hoftene ,i hagen ble jeg mødt av en liten rødstrupe ,jeg kom nokså tett på den ,himmel så mange småfugler vi har i år ,kjøttmeis og blåmeis og nå rødstrupe og et par svartroster ,men det er koselig det :=)

8 kommentarer

Siste innlegg