sprek jeg nei

Da jeg tok natt i går snødde det tett ute,snødybden jeg hadde målt til 59 cm hadde nok økt en god del,men da jeg våknet i dag morges hadde noe skjedd,det hadde nok komt en god del våt snø,det igjen førte til att den høge veggen på altanen takket for seg,heldigvis datt den ned på plenen og ikke inn på altanen for der er det mer enn nok fra før :=)

Dagen startet med att brøytemannskap ,naboer og mannen min var ute og ryddet unna en del av snømassene,og det trengtes virkelig

kjekt å se veien igjen

så var det rydding ute,nyttet ikke med annet enn traktor,for det var mengder av snø som måtte bort

da jobben var gjort og mannen kom inn igjen ble det bestemt att vi skulle en liten snartur bortover.

Jeg har følt meg helt fin etter opperasjonen ,gått litt mellom kjøkken og stue uten krykker,så en liten tur skulle jeg greie :=) i dag hadde jeg lov å kaste krykkene helt,men jeg tok dem med.

Vi hadde ikke vært lenge inne på kjøpsenteret før noe skjedde,mannen fikk hentet det som var ærende bortafor ,så skulle vi hilse på yngste vår som jobber litt på en klesbutikk der,men beina mine ville liksom ikke mer,jeg skalv,det suste i hele kroppen ,omtrent som i det en vil besvime,jeg var vist ikke i form til slike sprell rett ennå.Vi gikk rett til bilen og kjørte bort til elsdte datter som bor like ved,og der fikk ho mor god pleie,vann,kaffe og en nærende smoothie.

Nå har veslejenta vår ( elsdte barnebarn ) bursdag på mandag,så gave hadde vi med

elsdte datter vår og elsdte barnebarn ,11 år på mandag :=)

nå skulle hun ha jenteselskap i dag,så vi takket for oss og reiste hjem igjen før jentegjengen dukket opp.I morgen har jeg planer om å holde meg hjemme,for jeg er vist ikke så sprek alikavel :=)

 

23 kommentarer

Siste innlegg