staburstrappa

jeg jobber som dere har skjønt med en ny liten platting i hagen,den har fått navnet staburstrappa ,stabur får jeg ikke men en staburstrapp er jo også koselig å ha ,var ute kl 9 i dag morges og jobbet og hygget meg i hagen til kl var 16 ,ja kosa meg hadde lunc og et lite besøk av grannen ,så jobba ikke hele tiden :=)

jeg såg på dette bilde og følte att plattingen ser høg i  forhold til den vesle trappen ,så jeg tenkte litt ,lette litt borte ved løda og fant litt av hvert som jeg kunne bruke og nå begynner det å se mye bedre ut ,og kabeltrommelen tok jeg bort ,skal jeg ha et bord  må det være mye mindre ,trenger bare plass til en kopp eller to på det :=)

jeg fant et svær og tykk stolpe ,,klipte til litt veiduk og fant litt sand

hmmm jeg fant noen brukte skiferheller,men ble ikke helt fornøgde ,jeg manglet sand,dette jobbet jeg med i går så da mannen kom fra jobb fikk jeg han til å hente litt sand med traktoren ,greit når vi har en liten grushåle :=)

i dag tok jeg vekk skiferen og fylte på med sand og nå begynner det å likne noe

leg fikk hellene opp i høgde med den tykke stokken ,nå virker steinen litt stor ,jeg kan grave den litt ned eller finne en lavere ,vi får se den må ligge der enn så lenge for den holder stokken på plass :=)

jeg spadde opp litt rabarbra i grønnsakshagen ,jeg har mye så det går bra ,swr litt slapp ut nå men den vil vokse med nye blader og bli så fin atte ,den vil jeg la vokse seg stor og forhåpentligvis blomstre og det skal den få lov til :=)

på denne siden plantet jeg noen akeleier mellom strutsevingene ,jeg har tent litt på hva jeg skal ha i front ,vi får se jeg tenker på en hosta men jeg kan jo fort ombestemme meg når jeg kommer på et hagesenter :=)

på baksiden måtte jeg fylle opp åpningen mellom blen og platting ,så nå begynner jeg å bli fornøgde :=) etter denne jobben tok jeg en matpause før jeg slo plen i denne delen av hagen ,etter det var jeg helt ferdige ,i morgen skal jeg heldigvis ikke jobbe

14 kommentarer

Siste innlegg