Stadtlandet

Så tok vi laust og kjørte på sesongens første bobiltur med overnatting ,lite ante jeg hvor ferden skulle gå ,men sjåføren virket målrtettet der han kjørte,og målet var Stadtlandet i Sogn og Fjordane og ikke så veldig langt for oss å kjøre .

vi kjørte gjennom Hornindal ,videre til Nordfjordeid og Bryggja ,der tok vi av mot Åheim ,når vi kom til Nave ,kom denne herlige gjengen mot oss,nordfjordhjortesenter og der var det også en flokk med Lama ,dei var aldeles nydelige

vi kjører videre

vi kjørte gjennom Leikanger,der fikk vi skikkelig ruskevær med regn og vind,men tross regn så var det vakkert ,vi kjøre en smal vei og den endte her

planen var å villcampe,men var det dette været vi skulle ha ,jeg ser på yr ,regnet skulle avta og vi skulle få sol til kvelden :=) da fortsatte vi reisen

langs smale veier og mørke tunell

hav og stein ,har jeg sagt att jeg elsker stein? jeg gjør det :=) kunne hatt bare stein i hagen jeg og ikke gressplen ,bare jeg hadde busker og trær :=)

men opplevelsane videre får jeg komme med i morgen ellers blir det så alt for mange bilder

10 kommentarer

Siste innlegg